اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند رسانه‌های عبری: فردا اعتراضات علیه نتانیاهو به اوج می‌رسد اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازداشت ترامپ منتفی شد | تفهیم اتهام رئیس جمهور سابق + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۷۲۸۰
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
بازداشت ترامپ منتفی شد | تفهیم اتهام رئیس جمهور سابق + فیلم
رئیس جمهور سابق آمریکا تمام ۳۴ اتهام مطرح شده علیه خود، از جمله جعل پرونده‌های تجاری، توطئه چینی و پرداخت رشوه به دو زن را رد کرد و مدعی شد که بیگناه است.

به گزارش شهرآرانیوز،«دونالد ترامپ» تمام ۳۴ اتهام مطرح شده علیه خود، از جمله جعل پرونده‌های تجاری، توطئه چینی و پرداخت رشوه به دو زن را رد کرد و مدعی شد که بیگناه است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اولین جلسه محاکمه خواستار تبرئه از تمام اتهامات خود شد.

سی ان ان: بازداشت رسمی ترامپ منتفی شد | لحظه خروج ترامپ از دادگاه

شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد بازداشت رسمی ترامپ منتفی شده است.

جلسه بعدی دادگاه ترامپ به اواخر سال ٢٠٢٣ موکول شد.

دادگاه ترامپ و فضاحت یک جنایتکار

دونالد ترامپ حتی در هیات حاکمه جنایتکار خود آمریکا هم مفتضح شده است. او هم اکنون در دادگاه به نحوی تحقیرآمیز بازداشت است که حتی عنوان جرمش هم یک رسوایی کامل است: حق السکوت به یک بازیگر پورن!

قاتلِ اصلی شهید حاج قاسم سلیمانی حالا حتی در سیستم کثیف خود آمریکا هم انگشت نماست. این رسوایی البته ان‌شاءالله با تحقق وعده انتقام اصلی در آینده تکمیل خواهد شد، اما بدتر از رسوایی برای ترامپ، سرایت ننگ این ماجرا به نوچه های ترامپ مانند مصی علی نژاد و دوستانش همچون اسماعیلیون و ... در آمریکا و کاناداست.

این افراد حتی در مسیر خصومت با ایران آویزان ترامپ و جان بولتن هم بودند و از او استمداد تحریم‌های بیشتر ایران را می‌کردند.

فضا کاملاً شفاف است؛ ترامپ مفتضح در آمریکا و دوستانش در مقابل ایران و مردمش که با سلایق سیاسی و فرهنگی مختلف، قریب به اتفاق، دوستدار حاج قاسم بودند. حاج قاسمی که به فرمان همین رذل ترین اشقیا به شهادت رسید. خون حاج قاسم بیش از اینها از اینان رسوا خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->